måndag 28 februari 2011



Enda bilden jag hade från lördags, som ni ser så provtar vi bara och Sussie ska sitta brevid mig. Men sen använde vi bara Alexandras kamera! Ska försöka få med dom bildern från Alexandra en dag! :)

Vi satt hemma hos oss och drack och prata och kollade melodifestivalen och som nästan alltid, så va det de roligaste på hela kvällen. Bogrens va väl sådär eller också är jag för tråkig nu för tiden! Hahha, kan mycket väl va alternativ två! Jag och Alexandra gick ut vid halv två och drog varsin hamburgare på Donken, (ja så kul hade vi!). Kom hem strax efter 03 och lite innan 10 gick jag upp för jag hörde att Stoffe tog fram frukost. Sen gosade och lekte jag med Lowis tills hon blev trött, min fina lilla tjej! Nu får det dröjja innan jag kan va ifrån henne så många timmar igen! :)

Beställde en skaljacka från Polarn och Pyret i helgen för den va så nedsänkt (Campadre), nu hoppas jag verkligen att jag får den för såg att den va slutsåld nu. Förra gången jag beställde därifrån fick jag mail typ 2 veckor efter beställningen att alla de tre grejjerna jag skulle få va slutsålda. Det får INTE hända igen!

5 kommentarer:

  1. jag är likadan, det är jätte kul att sitta hemma och förfesta, men utgången kan man nästan skippa..!

    skaljackorna från pop är jätte bra! hade en till oliwer som han hade jätte länge! plus att de är så smidiga att använda både när det är kallt och varmt ute=)

    SvaraRadera
  2. ja skulle med beställa man hann aldrig för det var sliutsåld :( ska nog köpa en ändå tror ja faktist, dom är jätte bra tydligen så ska ta mig en funderare på detta :)

    SvaraRadera
  3. Jag hade både roligt hemma och ute... men vart förvånad för det brukar alltid vara roligast på förfesten... ;)

    SvaraRadera
  4. Nä, jag håller tummarna för att hon får behålla håret. Men än så länge blir det bara mer och mer :)

    SvaraRadera
  5. Som sagt, ett lyft skulle ju inte skada....!

    SvaraRadera