fredag 18 februari 2011

Tråkig mamma!

Här hemma pågår just nu flyttstäd i köket, fast jag flyttar in direkt igen! :) Än så länge är alla skåp och lådor urplockade, städade och rensade innan innehållet fick flytta tillbaka. Ugnen är putsad invändigt och utvändigt OCH bakom. Kvar har jag kylskåpet, utvändig städning av skåp, golv och fönsterputs. Ska bli så skönt när jag är klar! Jag är så dålig på att hålla ordning i skåp och lådor, alltid när jag städar åker all skit in i nått skåp eller låda, då ser det ju städat ut iallafall. Fast egentligen är det ju stökigt någon annanstans istället då. Är jag ensam om att vara en sån slarver?

Lowa tycker iallafall att jag är så trist. Ingen lek och inget bus med mamma. Bara ligga själv i gymmet eller sitta själv i stolen. Blir lite pauser emellanåt när det blir för mkt gnäll. Just nu äter hon och sen är det nog dags för en liten lur, då ska jag skynda mig med det sista och hoppas bli klar!







Jag längtar till våren/sommaren idag när Lowa har sina fina och färgglada klänning!
Hoppas den fortfarande passar i sommar!

1 kommentar:

  1. Kul att hon nu har lärt sig att använda sin lilla skallra som hon fick på sin namnsdag i dec månad. Kramar

    SvaraRadera