lördag 12 mars 2011

Jag är en tuff tjej!



Igår va vi i Skövde hela familjen och Stoffe köpte bla. dessa solglasögon till Lowa. Alltså hur söta? Jag skrattar varje gång hon har dom på sig!

Jag själv köpte ett på skor jag tittat på förrut men tyckt att de vart för dyra (499), igår stod det veckans super klipp över skorna och jag slog till direkt. För 99 kronor va dom mina! Om inte det är ett kap så vet jag inte vad! :)

Dessutom köpte vi en matta att ha innanför dörren i hallen på Colorama, hoppas det ska få bukt på vårat grusproblem vi har där nere! Vi hann även med att kolla barntapeter där och nu har vi bestämt oss för en! Jag längtar tills vi ska göra iordning hennes rum och montera ihop alla fina möbler hon fått i julklapp och all annan fin inredning från i julas och dopet.

På Mio hittade vi överdrag till våra matsalsstolar. Trodde inte de skulle passa eftersom de är just till miomöbler, men det gjorde de och jag är överlycklig!

Färdigsvamlat för idag! Ikväll kommer fam. Bergström/Westlund för att kolla på finalen i Melodifestivalen. Det blir trevligt! :)

3 kommentarer: