onsdag 9 mars 2011

Ögon att drunkna i!







Så underbart söt min lilla tjej!
Tror att dom där stora fina ögonen kommer fånga många pojkar i framtiden! :)

Idag åker jag och Lowis till Hjo för att umgås med Malin och Ebba, ska bli mys!
Och innan vi åker hem ikväll ska vi förbi Bea och se hur hon har det i sin nya lägenhet.
När vi kommer hem ikväll hoppas jag att halva väggen med panel är satt, vi började igår och jag vill så gärna att det ska bli klart! Hade ju hoppats på förra veckan, men som sagt här går det inte undan!

Ha en bra dag allihopa!


5 kommentarer:

  1. Ja Sixten får passa sig i framtiden, annars blir han nog fast.. haha :)
    Så jäkla söt hon är!

    SvaraRadera
  2. Dessa fina ögon kommer ingen att kunna motstå. Kramar

    SvaraRadera
  3. Glimten i ögonen har hon också.

    SvaraRadera
  4. Kasta ut livbojen för jag håller på att drunkna! haha. Shit va dåligt skrivet av mig! Men tusan så fin hon är, FASTERS TJEJ! :)

    SvaraRadera