onsdag 17 augusti 2011

Lite uppdatering!


Hallå där!
Minns ni oss? Nästan två månader sedan jag skrev något sist.
Har haft noll prio på att sitta vid datorn. Mycket har hänt sedan sist, inte minst med lilla Lowa. Hon har lärt sig gå under sommaren och lärt sig säga sitt namn, söt så. På söndag är det bara två veckor kvar tills hon fyller 1 år. Helt galet!



Min fina familj på mitt kalas i somras.

Själv har jag hunnit fylla år och fått massa fina presenter. Bla. nya koppar från Green Gate, porslin från IB Laursen och helt underbara mattallrikar från Mateus. Kanske fixar bild någon dag!

Projekt målning av huset har påbörjats och har kommit en bit påväg, men vi har mycket kvar innan vi är klara. Nu känns det bra trögt måste jag erkänna, men det är bara att hänga i.

I mitten av juli åkte vi ner till Lysekil, Brastad i en vecka med familjen Bergström/Westlund. Vi hittade ett hus på blocket att hyra för en ganska billig peng och oj va vi trivdes! Första dagen regnade det, men sedan sprack det upp och va strålande sol resten av veckan. Barnen lekte och busade hela dagarna, vi solade och badade och på kvällarna åt och drack vi gott och spelade massa roliga spel. Kändes riktigt tråkigt att åka hem när det väl va dags.



Goskusinerna i pyjamas.



Tjejerna borstar tänderna.



Hur söta!?!?



Insmorda varma tjejer dricker Capri Sonne, mums!



Busfian i Lysekil!



Badar i kusins nya pool!

2 kommentarer:

  1. dom är så söta båda två!
    Spännande med målning av huset. Måste gå förbi och kika.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy vad jag längtar tillbaka till våran mysvecka! Sommarens höjdpunkt!!

    SvaraRadera