tisdag 11 januari 2011

Liten bilduppdatering från senaste tiden!





Så söt i pyjamas!







Alexandra, Wilda, Malin, Tilda och Sofia va här på fika!
Så mysigt så!



Senare samma dag kom Anna och Sofia, mycket fika blev det! :)
Lowa fick en jättesöt nalle utav dom som jag tyvärr inte har bild på nu. Tack igen!



Hej hej kusin!



Hur söt får man va?!





Fika fika fika! Här hos farmor och farfar!







Vi har börjat med smakportioner. Lowa tycker inte inte om det lika mycket som mamma och pappa! Vi tycker det är jättekul att ge henne lite annat än bara flaskan. Lowa tycker helt klart att haklappen är det som är mest spännande, den ska in i munnen direkt. Maten däremot kommer allt som oftast ut igen med tungan!





Såhär söt va Lowa när hon skulle på kalas hos farmor! Grattis grattis igen!
Jag sa till Stoffe att han skulle sköta kameran den här kvällen. Behöver jag berätta att det inte fanns ett ENDA kort från kvällen när jag kollade dagen efter?

5 kommentarer:

  1. hon är ju så söt så, och stor börjar hon bli också... :)
    Tess har en sådan Hello Kitty-klänning också men den är alldeles för stor fortfarande ;)

    SvaraRadera
  2. HAha ja de är ebba som väser, hon är ju ett monster ;)

    SvaraRadera
  3. väldigt väldigt trevligt den tisdags förmiddagen! TACK

    SvaraRadera
  4. Sv: Jösses! så mycket vägde inte Tess förens på 7 månaders-kontrollen, längden däremot var passerad redan vid 3 månader

    SvaraRadera
  5. Dom är så söta å goa!!! <3 Diggar Lowas min! Haha

    SvaraRadera