söndag 2 januari 2011

Mellandagarna

Stoffe va ledig mellan jul och nyår, så vi har haft lite långledigt tillsammans hela familjen. Så mysigt!

På annandagen är det alltid kalkonmiddag hos Björn och Linda, alltid lika gott. Blev tyvärr inga bilder därifrån. På kvällen när vi kom hem började jag busa med Lowa och hon skrattade högt för första gången. Stoffe filmade och jag har tittat på den där filmen hur många gånger som helst! Hon gör mig så lycklig min lilla tjej!



Den 27 fyllde Stoffes mormor år så vi va där på fika. Hon är jättemysig och så snäll och mån om alla.

Den 28 åkte vi in till Skövde för att kolla rean, men det va inget att ha. Eller så va alla fynd slut, jag vet inte. Kom hem med ett par strumpbyxor till Lowa för halva priset, det va allt! Innan vi åkte hem igen åkte vi till Kss för att besöka hud igen, "såret" i Lowas nacke är fortfarande inte bra så vi fick en ny tid för att få nytt ännu starkare kortison utskrivet och ett slags plåster som ska sitta på för att skydda.


Den 29 va vi bara hemma och städade. Massa mys och bus med Lowa också såklart!





Den 30 åkte vi till Mölltorp för att gratulera min kära pappa som fyllde 46 år. Där bjöds det på smörgåstårta och lite fika. På kvällen spelade vi miljonbingo och både jag och Stoffe va så uppspelta när vi hade 4 i rad på 1 miljon och 500000, vi vann såklart inte! Jag va så sur!

1 kommentar:

  1. Det var säkert en gammal pensionär som vann miljonen, tror du inte det ;)

    Vad söt hon är lilla Lowa och vad duktig hon är på att suga på bitringen, Sixten vet inte hur man gör det än.. han är lite efter på den fronten, munnen går i ett istället...

    Vill du ha lösenord till min blogg så får du självklart det! Maila mig isf ida.hallin@hotmail.com
    KRAM!

    SvaraRadera