söndag 2 januari 2011

Nyårsafton!





Vi började nyårsafton med ett bad för Lowa, man måste ju va ren och fin när man ska fira in det nya året!



Jag hade på mig en klänning från Nelly som jag köpte förra året.



Mammas fina tjej!



Världens finaste!





Jag smälter!



Vi firade in det nya året hos familjen Janderberg.
Jag, Kristoffer, Lowa, Viktor, Therese, Thilda och Jesper.

Förrätt: Kallrökt lax med avokadokräm, pinjenötter och babyspenat.
Varmrätt: Grillad fläskfile och kycklingfile med potatisgratäng.
Dessert: Vaniljpannacotta med bär.






En snabbis ute vid tolvslaget eftersom barnen va vakna!

Vi hade en jätterolig kväll med massa god mat och trevligt sällskap. Efter maten spelade vi Med andra ord och Buzz, innan det va dags att åka hem vid halv två tiden!

2 kommentarer:

  1. Va roligt att vi hade precis samma meny. Fast vi skippa förrätten då. ;) Men annars så! Ni va lika fina som vanligt. <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina ni är! OCh gott nytt år!

    SvaraRadera