söndag 10 april 2011














Här är lite bilder från när jag och Lowa va hos mormor och morfar i lördags. Malin och Ebba va också där och småtjejerna busade hela dagen. Malin blåste upp poolen och där i va det jättekul att leka tillsammans, och ännu roligare blev det när vi fyllde den med vatten och det blev bad. Plask och skvätt och skratt! :)

I fredags besökte jag shoppingparadiset Ullared med Alexandra och Lotta. Man skulle väl minst sagt kunna kalla det en heldag. Vi lämnade Karlsborg vid 06.00 på morgonen och återvände inte förrens klockan slog 21.30! Hela 8 timmar spenderade vi inne i varuhuset, och ändå hann vi inte kolla ordentligt på alla avdelningar. Jag hade superkul och kom hem nöjd och glad över mina köp. Notan blev dyr och nu finns det inte många slantar kvar på kontot, men det är väl så det ska vara efter en dag i Ullared! :)

1 kommentar:

  1. söta kusiner=) är de lika varandra? jag tycker ofta när man ser bilder på dem tillsammans att de har ganska många likheter!
    åhh jag vill också till gekås och spendera massa onödiga pengar=)

    SvaraRadera