torsdag 14 april 2011



Sötisarna på veckans badlektion! :)

Här är man uppe med tuppen som vanligt, både jobbigt och skönt! Tänk att få ligga och dra sig till 10 en morgon, eller iallafall 9, okej jag skulle vara glad för 8 varje dag! Haha! Oftast slår Lowa upp sina blå runt 6 tiden, men ibland kan hon lyxa till det till 7! Man hinner med en hel del under morgonen nu för tiden innan det är dags för promenad och förmiddagsvila.

Idag ska jag och Alexandra gå våran långa promis, som vanligt på torsdagar. Tror den är ca 1,5 mil. Veckans andra dagar brukar vi oftast "bara" gå 1 mil. :)
Det jag ville komma till är att jag numera promenerar i mina nya Reebok Easytone som jag investerade i förra veckan. Tack vare skorna har ju nu konstant träningsvärk i rumpen och jag hoppas verkligen att det inte är förgäves! Enligt Reebok själva ska rumpan tränas 28% mer effektivt i skorna och vader och lår 11% mer. Jag håller tummarna för snygga ben och rumpan till sommaren... drömma går ju! :)

På Ellos får man just nu 40% på en vara, även på märken. Finns några varianter på Easytone där! Så passa på om nån är sugen! :) Själv köpte jag mina med 10% rabatt, lite surt, men men!

5 kommentarer:

  1. Ja snart är det dags att hurta! :) Jag längtar tills jag får min skor med. Klickade hem dom andra. :) Synd att det är leverans den 25 maj. Min rumpa och mina lår kommer alltså inte hinna bli fasta å snygga till sommaren, för det hade dom ju säkert blitt med skorna. Men jag får gå och dallra brevid dig som är fast då. Det är lugnt! ;) haha. Ses snart! PUSSÅKRAM

    SvaraRadera
  2. Ja ja skulle införskaffa mig ett par ja me då men ja är mest sur över min tjocka mage:P, Ja de känns så jäkla gött att vi har bestämt de nu, och ja vet att vi får en plats, ja prata mde hon som har hand om plaseringarna och så oc hon sa att de inte var några problem med att få plats på hammarn :)

    SvaraRadera
  3. jag vill också ha såna! men har varit lite skeptisk till dem om de faktiskt gör någon nytta, men om det är som du säger måste de ju bränna lite extra;-)

    SvaraRadera
  4. alltså va är det du har för nått?? jag vill me ha din rumpa och fina ben till sommaren! kram

    SvaraRadera
  5. Du får gärna berätta sen om dina ben och rumpa blivit tränade. :) Det verkar ju som suveräna skor!

    Ja jag blev också riktigt besviken av klänningen. Trist. :/

    SvaraRadera