fredag 15 april 2011

Mammas finaste!












Ser ni hur det bara lyser bus om den här lilla tjejen?

Lowa fick inviga en av sommarens fina outfits idag,
jag fattar inte hur man kan vara så underbart söt!! :)
Min fina, fina dotter!


Hon är så underbar lilla Lowa! Tänk att vi för inte alls länge sen tyckte att vi levde ett lyckligt liv, utan denna solstråle! Det känns jättekonstigt att det bara va jag och Kristoffer förrut, det är ju såhär det ska vara, VI tre. Underbara, fina familj!

Idag har jag haft en riktig tråååk dag! Stoffe har jouren denna veckan, alltså jobbar han även fredagar (annars är han pappaledig!). Tydigen hade jag förträngt hur tråkig en fredag kunde va utan han hemma. Så jag och Lowa har vart ute och promenerat, två gånger, allt för att fördriva tid. Sen när arbetsdagen äntligen är slut och älsklingen och pappan i huset kommer hem, ja då åker han redan efter en timme igen på match. Stackars mig och Lowa! Tur vi har varandra! :)


1 kommentar:

  1. åh ja hon är så sööt, ja ska med köpa en sån där åt ebba helt förälskad i dom!

    SvaraRadera