fredag 22 oktober 2010

BVC


Vi började dagen med att sova till halv tio, riktigt skönt att få sova ut lite! I vanliga fall brukar Lowa inte vilja somna om när hon vaknat vid sju tiden och jag har inget tålamod att ligga kvar om hon gruffar och krånglar. Men idag va hon på bättre morgonhumör dvs. trött som mamma och pappa alltid är!

På fredagar har jag och Lowa turen att få ha pappa hemma hos oss. Så hela familjen får lite längre helger, jätte mysigt! Idag hade vi tid på bvc för vägning och mätning samt läkarundersökning. Lowa växer och frodas, känns jätteskönt att allt är som det ska!



En viktkurva som tickar uppåt! Dagens vikt 5568 g.






Tränar på mage för att bli stark i nacken!



Våran söta lilla tjej!






Myser och busar med pappa!



4 kommentarer:

  1. Herregud alltså ja dör! ja är riktigt stolt moster åt den där godingen!!

    SvaraRadera
  2. Hon är såååå söt! På vissa bilder tycker jag att hon är så lika Stoffe med, som jag sa igår när du höll henne. Förresten, tänkte på vikten... Jag är ju den riktiga "dunsa", så Lowa kan få äran att bli lill-dunsa efter sin faster?! :) <3

    SvaraRadera
  3. bästa moster och faster! så snälla ni är! tur att vi alla tre fått så otroligt härliga tjejer! :)

    alexandra, jag gillar inte att du kallar dig dunsa, för det är långt ifrån vad du är, men okej då Lowa kan få kallas lill-dunsa ett tag, bara hon inte blir ledsen av att höra det! ;) hhaha!

    SvaraRadera
  4. Gud så söt flicka du har!! Och så där ser inte min kurva ut, haha... Sixten följer det näst understa strecket.. Tänk vad olika dom är :)

    SvaraRadera