onsdag 27 oktober 2010

Stort grattis Alexandra!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Alexandras födelsedag! Hurra hurra HURRA!!


Eftersom jag tyvärr är en riktig slarver vet jag inte vart alla mina gamla bilder är någonstans. Det är från tiden innan sambolivet började som de roligaste bilderna finns på oss. Men jag valde ut några mer eller mindre (mest mindre!) charmiga gamla bilder på oss. Håll till godo! Blandat från 2007 och framåt, dock inga nyare för jag sitter vid fel dator för att komma åt dom!






















4 kommentarer:

  1. hehe jag har några fina på er också :) kram sofia

    SvaraRadera
  2. Asså jag tycker du är såå himla fin i ditt lockiga hår.

    SvaraRadera
  3. Ååååh, du är väl för underbar! Va glad jag blir!! Så många bilder som väcker så mkt minnen. <3 <3 <3

    SvaraRadera