lördag 30 oktober 2010

fredagskalas!

Igår va vi på lite kalas hos födelsedagsbarnet för veckan. Alexandra bjöd på en mkt god sallad med baguetter till. Mums mums, smaska i mig två portioner och la sedan lock med tre cocosbollar när det blev fika. Det är lite utav min grej det där, att alltid äta lite för mkt så jag blir proppmätt. Som tur är ammar jag ju nu plus att jag gillar att ta långa promenader, så cocosbollarna har lyckligtvis svårt att få fäste på min kropp!

Utav oss fick Alexandra en jacka, två halsdukar och en topp som hon valt själv. Allt passa perfekt på denna underbart vackra kvinna! Så glad jag är att hon är min vän, min svägerska och min dotters faster. Lyckliga jag som har en sådan underbar "svärfamilj"!



Den fina toppen är en present från bästa farmor!
Ett nytt hårband knåpade vi ihop igår också, Wilda fick ett likadant så de kunde matcha. Tyvärr va båda våra små lite trötta och gnälliga så det blev inget kort på dom ihop. Det får vi fixa en annan dag!



I gammelmormor Ingegerds knä!




Hos farmor!



Födelsedagsbarnet fastna tyvärr inte på bild denna kväll, typiskt!



1 kommentar:

  1. haha. Det va tur att jag inte fastnade på bild. Inte så mkt att se. ;) Tack för alla fina presenter och allt fint du skriver här i bloggen. <3 <3 <3 Ska bli mys på fredag!!

    SvaraRadera