torsdag 28 oktober 2010

Torsdag

Idag åkte jag och Lowa till Hjo för att umgås lite med Malin och Ebba. Roligt som vanligt! Vi va en sväng på Hem & Hobby där lite ljuslyktor samt pyssel till hårband införskaffades. Sedan gick vi en lugn promenad ner till Ica och handlade lite.



Framme hos Malin! Den fina filten köpte jag på utförsäljningen på Hemtrevnad, så fin!



Lånar kusins gym!
(Jag vet, fokus på leksakerna! Ingen vidare mästerfotograf direkt!)


Min pyssliga sida kom fram idag och här är resultatet!





Min lilla prinsessa blev så underbart söt i hårband!




Dagens fina klänning är en present från min faster Katarina!



5 kommentarer:

  1. Hon är ju såå söt lilla Lowa. Den där filten kolla faktiskt ja me på, så fin.

    SvaraRadera
  2. fick du ingen bild på Ebba :P

    SvaraRadera
  3. Man blir varm i hela hjätat när man ser detta underverk.

    SvaraRadera
  4. Vad fin filten är som du "fynda"...var nära på att stoppa ner en i shoppingbagen med men insåg att jag inte har någon bebis längre inte heller nån söt tjej...bebis alltså. Fast det finns nog någon annan liten sötis som nog säkert velat ha, attans!
    Fint hårband och fint ordspråk eller citat på headern, tänkvärt.

    Kram

    SvaraRadera
  5. sandra- ja att kalla det fynd är väl lite väl att ta i, men rea är ju en väldigt bra orsak till att handla fast man egentligen inte borde bara för att det är lite billigare än det från början va. det innebär ju tyvärr inte att det är billigt bara för det, himla tråkigt! :)

    SvaraRadera