torsdag 9 december 2010

Dagen har spenderats hos Alexandra och Wilda. Kom vid tio och åkte vid tre, dom blev aldrig av med oss! Haha! Tror jag ska bosätta mig där om dagarna för där trivs jag bra! Lowa med för den delen, hon flina åt faster mest hela tiden! Vi hann med en promenad i kylan också och efter det sov Lowa länge. Då fick jag tillfälle att mysa lite med Wilda, det blir liksom inte av längre så ofta eftersom jag alltid har händerna upptagna med min egna lilla tjej. Men idag fick jag en lång stund med lilla busfian, min guddotter, som fyller 6 månader idag! Grattis Wilda!



Tre månader gammal bild på mig och Wilda!

Glömde kameran hemma idag, men det blev några kort på Alexandras på sötisarna ihop! Lägger upp två bilder från gårdagen på Lowa. Hon är en riktig liten gladis mellan varven här hemma nu och bjuder på många skratt och leenden. Hela jag blir lycklig när hon skiner upp som en sol!






7 kommentarer:

  1. goooda tjockiskorven!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack kära du för dina rader, å vilken sööötis du har!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja man kan ju inte bli annat än glad när dom skrattar och ler :)

    SvaraRadera
  4. Tur för er att vi inte ville bli av med er! ;) Ni får alltid vara här om ni vill. :) Kram

    SvaraRadera