måndag 6 december 2010

Lite blandat!

Det duggar inte tätt med inlägg här inte, har inga bra förklaringar så vi skippar den biten.

Helgen har passerat än en gång. I fredags följde jag och Lowa med mamma till Förr&Nu för att välja ut julklappar till oss. Mycket fint blev inslaget och jag längtar efter att få öppna paketen! Sedan åkte vi till nyöppnade Netto och gjorde lite fyndshopping i hyllorna. Dit ska jag åka igen, tänkte faktiskt pröva att börja veckohandla där när jul och allt är förbi. Vi har hemska maträkningar varje månad, men med lite planering kanske vi kan få bukt på det?
Innan vi for hemåt igen svängde vi in till morfar och Berit för en fika, så roligt att ses, blir ju tyvärr inte så ofta!

I lördags städade och plockade vi lite här hemma innan vi tog en promenad ner till Konsum och Q8. Resultatet utav promenaden blev en god middag bestående av hasselbackspotatis och fläskfile samt två hyrfilmer. Eclipse (Twiglight saga) och Trollkarlens lärling, rekommenderar båda!

Igår fick vi lite mat hos mamma och pappa, Lowa va på riktigt dåligt humör och skrek mest hela tiden så när dom skulle på fika hos min faster åkte vi till Alexandra och Jonas och Wilda. Lowa somnade i bilen och sov i hallen hela besöket medan vi pratade julklappar.

Ja, det va lite om våran helg det. Intressant? Kanske inte, men men, den som vill får läsa!



gammal bild på min lillskrutta!

1 kommentar: