måndag 27 december 2010

Lilljul!

Nu är julen över för i år och vi har haft det jättemysigt. Många dagar har passerat sen sist jag skrev så tar en dag i taget, annars blir det för mkt!

Dagen innan julafton har vi som tradition i familjen Paulsson att fira lillejul. Det har vi gjort så länge jag kan minnas, men nu för tiden är vi ju fler än bara mamma, pappa och systrarna. Jag älskar traditioner och det är alltid lika mysigt att bara ses vi i familjen med respektive och äta lite julmat, kolla på bingolotto och mysa.



Lowas fina klänning är en present ifrån Sofia, Sofia och Nettan.




Tycker ni att vi är lika?
Många säger att hon är så lik mig, men jag kan inte se det.
Sådär söt är ju inte jag! :)



Mina fina älsklingar!



Min lilla familj!



Framför granen vid klapparna!
Händerna är goda att suga på, helst på två samtidigt!



Mina fina systrar med Lowa och Ebba.
Synd att Lowa inte va på lika bra humör som dom andra tre bara!



Pratar lite med kusin!

3 kommentarer:

  1. vilken fläskig mamma du lyckades få me på bild då!! :)

    SvaraRadera
  2. åhhh vilka guldklimpar! Ser ut som er jul varit riktigt bra! Ha en bra fortsättning!kramar/Bobbo

    SvaraRadera