torsdag 2 december 2010

Dålig uppdatering!

Har inte blivit många ord och bilder här i veckan men jag har inte haft tid. Eller prioriterat tiden på annat kanske är mer rätt. Dock inte på alla dom där sakerna som borde göras. Tvätta. Städa. Suck! Det är ingen ordning alls här hemma, får se om jag gör något åt det i helgen kanske!

Just nu sitter jag med Lowa i knät och väntar på att K ska komma hem. Det är fredag för oss numera på torsdagar eftersom han är ledig fredagar. Mysigt och så skönt med lite längre helg tillsammans alla tre!

Förresten lyssnar vi på Tove Styrke - White light moment, nån mer som gillar?













Min lilla goding har sin "pippi tröja" som hennes snälla mormor stickat på sig idag, fin va?
Hon är allt lite gosigare än vanligt med den på!

10 kommentarer:

  1. Sötaste Lowa vad fin hon är !
    Ha en skönmys kväll. Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina kort.. jag vill me ha en sån tröja! kram

    SvaraRadera
  3. jag älskar pippi-tröjor, sååå fina=)
    och tove styrkes låt lyssnar jag på flera gånger om dagen just nu;-)
    kram

    SvaraRadera
  4. söta lowa! ja gillar pippitröjan massa, synd att den är så stor för ebba men till våren kommerden vara perfa! :)

    SvaraRadera
  5. tack mamma! :)

    sofia- jag skulle med vilja ha en pippatröjja! :) såg att lillbabs hade en på "så mycket bättre" för nån vecka sen. men i barnstorlek kostar den 400-500 så undra va den kostar för vuxen?! :)

    pernilla- jag gillar låten massa! riktig feel good!

    malin- lowas är lite lång i armarna, snart passar ebbas med! :)

    SvaraRadera
  6. Jag älskar med den låten! Ligger i min spotifylista. :) Jag vill med ha en pippitröja. Lill-babs va ju söt som socker i sin. hehe. Wilda skulle med vilja ha en! MONICA HALLÅ! haha. ;) Jag har ju alltid gillat att sticka å virka å tjo fadderittan, kanske skulle ge mig på det? :)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Vad söt hon är din lilla dotter och så mycket hår! :)

    Ja de är så mysigt med stickat.. Och roligast av allt är väl om nån släkting har ansträngt sig :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  8. hej Anna! Underbar söta både tröjan och Lowa. Hoppas allt är bra med er! kul att läsa era bloggar:) kramar från Sofia G

    SvaraRadera
  9. alexandra- försök du! :) det ska nog gå bra! frågan är när man ska ha tid bara?

    ida- tack! din lille pojk är ju inte dåligt söt han heller! :)

    sofia- kul att du läser, och kommenterar! :) allt är bra här, hoppas detsamma hos dig!

    SvaraRadera
  10. Hon är så söt farmors lilla Lowa : )

    SvaraRadera