fredag 10 december 2010

Namnsdagsbarn!

Igår va det Anna dagen, så många grattis blev det till oss och till alla andra Annor i vår närhet!

Lilla Lowa är ju också en Anna, precis som sin mamma, farmor, faster och kusin.



Stoffe kom hem med den här fina blomman till mig och Lowa!
( ja, jag ringde på dagen och påminde honom om att det va Anna! )



Mamma och pappa kom med den här fina hyacinten,
nu luktar det jul här hemma!



Lowa fick en grön skallra!



Tack så mycket mormor och morfar!

Idag är det Malins dag så grattis till dig kära syster och moster!



3 kommentarer:

  1. Åh, vad skönt att höra någon som gick ner snabbt också :) Jag har nu gått upp +18 vilket jag tycker känns som otroligt mycket, och då är det ändå några veckor kvar.. Hoppas att jag kommer igång snabbt efter förlossningen och att foglossningen släpper så kanske också kilona försvinner!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja visst är det roligt att de skiljer så mkt, 2 kg är typ halva Sixtens vikt.. HAHA.. Jag har väl minimjölk i mina tuttar ;) Men tycker inte att han ser så spinkig ut och Lowa ser inte heller stor ut :) Vi får la se om ett år hur de ser ut då ;) Har ni tagit spruta än? kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket kära du! pussa godingen!

    SvaraRadera