onsdag 24 november 2010

En sväng till Mölltorp!

Vi håller på och gör iordning våran hall/entré nu så det är mycket funderingar kring tapeter, klinker, möbler och inredning. Än så länge har jag inte ens bestämt vilka färger vi ska ha. Troligtvis blir det vita tapeter (med vitt mönster) och så får jag försöka ta in någon färg i inredningen. Just nu är jag sugen på grönt, men vi får se vad det blir! På fredag ska vi kolla tapeter iallafall och det är ju alltid lika kul, och jobbigt! Det brukar va så att vi snurrar runt på Colorama i ca två timmar utan att hitta just den där tapeten. Sedan brukar jag bli så trött på att leta så då väljer vi (okej, jag!) en utav alla vi har kollat på bara. Än så länge har det blivit bra, men risken är ju att man ångrar sig om man inte hittar den där perfekta!

Hur som haver, Stoffe ska slipa och spackla där nere ikväll så Lowa ringde mormor och sa att hon ville hälsa på där nån timme när hon slutat jobbet eftersom hennes pappa ändå ska grejja. Så det blir dagens lilla utflykt!







Såhär söt va Lowa igår i Molobody och jeans från gammelmormor Ingegerd.
Och med D-droppar runt hela munnen!

1 kommentar:

  1. Hälsa mölltorparna, Ebba hälsar också,hon sitter och tjatar om att ja ska skriva och att Lowa ska komma hit och busa med henne. :)

    SvaraRadera