torsdag 4 november 2010

Tiden går!

Tänkte skriva några rader lite snabbt, dagarna går så fort och helt plötsligt är det dags att sova utan att jag hunnit med att göra allt jag planerat!

Igår va jag och Lowa nere till babycafet och träffade Josse och Johanna med deras söta småttingar, Nova och Alwin. Kul att prata lite med andra om livet som nybliven förälder! Alexandra och Wilda va tyvärr upptagna på förmiddagen, men nästa onsdag blir det nog en sväng dit med dom.
Men när vi kom hem igen kom Alexandra och Wilda ut och så gick vi på en liten promenad innan jag skulle iväg för att fika med Bea. Fullt upp igår alltså!

Idag har min morfar, Berit, moster Anette och mamma vart här och fikat. Lowa fick nya fina kläder, vi blir så bortskämda utav alla! Tack så mkt allihop!

Lite bilder från de senaste dagarna!



Så mysigt med dress från Me&I.



Pyjamastjej!



Nu får vi smile varje dag, så roligt!



Huuh!?







Jag är sååå söt!!






2 kommentarer:

  1. åh vilken söt body(?) hon har med prickar och rosett=)tjejkläder är så mycket finare än pojkbebiskläder!

    SvaraRadera
  2. ja visst är den! älskar den bodyn! :) fick den av malin, ebba hann knappt inte använda den innan den blev för liten! min skrutta växer ju mest på bredden så kläderna blir inte små så snabbt som tur är, bara om dom är tighta i midjan!

    SvaraRadera