lördag 13 november 2010

Lowas säng!

Innan Lowa föddes köpte jag en grej till spjälsängen som heter Vyssan lull. Det är små runda "bollar" som man fäster på sängens ben. Det är fjädring i dom som gör att man kan skaka sängen så att det blir lite gungning, perfekt för oss med barn som behöver vaggas till sömns! Det har inte blivit av att vi satt på dom tidigare men i veckan har det vart svårt att få Lowa att somna, eller det svåra är att lägga ner henne i sin säng utan att hon vaknar, så igår kom dom på plats!





Jag tycker att dom är superbra! Rekommenderas!

3 kommentarer:

  1. Sånna skulle Wilda och jag uppskatta. :)Vart köpte du dom? Är det brio? Jag hittar bara brio för ca 299 kr. Jag vill ju inte bli lurad om det finns billigare. ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är brio! Köpte dom på ullared men minns inte exakt pris, säkert biligare än nätet! :) kanske kan skicka bud med nån? Har bara haft dom på en dag men vi gillar dom verkligen!! Pusskram

    SvaraRadera
  3. Åh kanske skulle införskaffa såna bollar till Sixten... Han kan ju asolut inte sova i sin säng =/

    SvaraRadera