tisdag 23 november 2010

Idag ska jag följa med Alexandra till Förr & Nu, hon ville köpa siffror till adventsljusen. Ja, på söndag är det redan första advent! Det är väl bara försöka hänga med, känns som att tiden aldrig gått såhär fort! Själv så har jag redan grejer till min adventsljusstake. Orkar inte hitta på något nytt så kör på samma som förra året, blockljus, siffror, lite granris och annat smått och gott.

När jag va liten så va det alltid bråk hemma om vem som skulle tända adventsljusen. Tänk att det kunde va så roligt? Om Malin tände ljuset fast det va min tur så blev jag jättesur, blåste ut ljuset och tände det igen. Så där höll vi på, varje gång! Hahha!

Ha en trevlig dag i snökaoset allihopa! Blir till att köra sakta till Tibro idag med två dyrgripar i bilen!

3 kommentarer:

  1. Haha de där berättadfe jag för helena häromdagen, även fast vi hade varsitt ljus bestämt som vi skulle tända blev de alltid väldigt komplicerat vid de 4 ljuset och alla tände de varsin gång och mamma fic blåsa :P haha

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vad ni höll på hela tiden och retades med varandra. Många kramar Mamma

    SvaraRadera
  3. Köpte ni nått fint.. i så fall kan ni inte visa.. kram sofia

    SvaraRadera