torsdag 11 november 2010

Lillskruttan!

Sedan någon vecka tillbaka har min lilla tjej upptäckt mina händer och nu är dom i munnen hela tiden, oj vad goda dom är att äta på!





För varje dag som går får vi fler och fler leenden!

Idag får vi se vad vi ska hitta på för nått, förhoppningsvis ska vi träffa Alexandra och Wilda. Dom är förskylda och vi är förskylda så det beror lite på dagsformen, kanske byter vi lite baciller sen!



Lillskruttan har shorts idag, hur söta!?



Morgonglad!



Mammas fina lilla tjej!



Måste bara visa hur söta shortsen är i bak,
små rosetter på fickorna!!


8 kommentarer:

  1. Har hon hittat dina händer? inte sina då? ;)
    sötunge! Ebba saknar Lowa!

    SvaraRadera
  2. Hihi, va gullig hon är!! Och vilka framsteg! =)

    SvaraRadera
  3. hoppsan det ja det va ju sina såklart! :P jaja det förstår nog dom flesta som läser! lowa saknar ebba med! KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilka söta små shorts! Jag har ett par till Wilda med fast jeansshorts. Kanske ska pröva dom på henne. Jag har ju en förmåga att tro att alla kläder ska va så stora sen när jag tar på dom blir jag lite svettig att det sitter så bra. :) Kram till er

    SvaraRadera
  5. alexandra- dom här shortsen va små! tänkte du kunde pröva dom på wilda, min dotter är ju lite rund om buken så det strama bra i dom här! stod 68 i dom! kram!

    SvaraRadera
  6. Farmors lilla söta tjej : )

    SvaraRadera
  7. Ja vi kan ju prova dom på lillan. Tråkigt att dom va små i buken! Vart köpte du dom? Å vad va priset? :) Kram

    SvaraRadera
  8. SVAR: Naaaaj, vi får hoppas att de inte tar lika lång tid för våran soffa att komma till oss.
    Fick dom nån kompensation??
    Vi bor i hallstahammar, som ligger mellan västerås och köping. Vart bor ni??

    SvaraRadera