söndag 7 november 2010

Fre, lör , sön ...


Ja nu har hela helgen gått och inget har jag lyckats plita ner här, illa!

I fredags blev vi upplockade av fam. Bergström/Westlund i ett riktigt vrålåk för att åka iväg till Örebro. Det blev ett besök på Ikea och sedan spenderades resten av dagen på Marieberg. Det va riktigt kul att komma iväg på en liten utflykt och umgås med Alexandra, Jonas och Wilda. Vi kom hem med en hel del bra grejjer och både jag Stoffe och Lowis fick några nya plagg att hänga in i garderoben. Jag och Alexandra fick dessutom två timmar för oss själva när killarna tog småtjejerna, skönt att få kika i lugn och ro i våra affärer utan barnskrik och uttråkade suckar från det manliga könet. Dom tog teknikaffärerna sålänge! Blev en heldag på ca 10 timmar, men det va inga problem, våra små skötte sig så bra!

I lördags gick vi en promenad på morgonkvisten innan vi åkte till Alexandra och Jonas på eftermiddagen. Killarna fikade och jag fixade Alexandras hår till kvällens Halloweenfest. Hon blev så snygg i sin outfit! Jag och Lowa följde med en timme till Carina där de förfestade innan Idas. Roligast va ju helt klart Sofia och Nettan aka Ronny och Ragge, hahhha!! Kvällen avslutades med kinamat och en film med mina älsklingar.

Idag har Lowa fått bada och plaska, så roligt att hon gillar badet! Värre är det när hon ska upp, arga miner innan man är ordentligt inlindad i handdukar!
På eftermiddan grävde Stoffe för att få ner en kabel i marken och jag krattade löv, det ligger inte lite löv på våran gräsmatta kan jag säga!

Det va våran helg, långt inlägg utan bild blir ju för tråkigt så det får bli en gammal!



6 kommentarer:

  1. Tack igen för hjälpen! Din förtjänst att jag såg ut som jag gjorde. ;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Förresten, kul att vi skriver ungefär lika i bloggen. haha. Fast du drog en liten längre och roligare story om resan. :) kram igen

    SvaraRadera
  3. ja upptatera mer båda två med er! är inne varje dag och hoppas på att få se en söt bild på era små söta tjejer! <3

    SvaraRadera
  4. Haha, här har vi tvärtom, skiker som en gris när det ska badas =)Men de ändras nog hoppas jag. Ska du bort till cafet på ons? Kram

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket. =)
    Vad söt bild! =)

    SvaraRadera
  6. Nu är tävlingen jag anordnade i samarbete med Libero avgjord. Titta in på bloggen för att se om du vann!
    Tack för att du deltog!

    SvaraRadera