måndag 22 november 2010

Idag har snön vräkt ner hela dagen, undra jag om det är här för att stanna nu? Svårt att tro det, dröjer väl inte många dagar innan det återigen är blaskigt och grått ute. Om jag får säga vad jag tycker kan väl vädret bestämma sig för en sak? Antingen snö och så låta det ligga eller ingen snö. Ska det va så svårt? Tydligen!

Trots dagens snöyra har vagnen rullat en bra bit iallafall! Imorses gick jag och Lowa
(inte frivilligt iofs, men eftersom våran bil krånglar hade jag inget val!) ner till Alexandra och Wilda där även Sussie va. Tillsammans gick vi på en promenad ner runt åsen och förbi F6. Sedan blev det teatime hos Alexandra, sörpla i mig tre koppar och det va så gott! Alltid lika roligt när vi ses alla tre, finns mycket att prata om!

Sedan va det dags för mig att traska hemmåt. Stannade på Konsum för att köpa nån frukt att äta på vägen hem eftersom magen kurrade rejält. Konstaterade (som vanligt ) att det inte är någon bra idé att handla när man är hungrig! Plötsligt va hela korgen full med både det ena och det andra, mesta massa gott förstås. Men men någon gång kanske jag lär mig av mina misstag!

Idag har Lowa på sig kläder som vi fick i present när hon föddes av min farmor och farfar.













Hur underbar är hon inte min söta lilla tjockis!?

3 kommentarer:

  1. så söt=) amanda har en likadan body!

    SvaraRadera
  2. ja världens sötaste lilla Lowa!

    SvaraRadera
  3. Hahaha. Hon är bra lik sin faster... Det där med dubbelhaka på bild är jag med bra på. ;) Det värsta är att jag inte blir så söt som Lowa! :)

    SvaraRadera