måndag 1 november 2010

Igår va Lowa en riktig tröttis och sov mest hela kvällen, vilket resulterade i att när vi väl skulle gå och lägga oss ville hon va vaken. Men hon fick ligga mellan oss inatt och då gick det bra, att ligga i sin egen säng när man är vaken går inte!

Idag har jag och Lowa vart ute och promenerat två gånger, skönt att få frisk luft och Lowa sover så gott i sin vagn. Men jag längtar efter att få göra nått annat än att gå. Jag vill springa, cykla, gympa, simma! Jag älskar att ta ut mig, att springa lite längre än vad jag egentligen orkar, det är så skönt efteråt! Men men, allt har sin tid!



Min lilla tjockis i bara strumpisar!





Min underbara goding!



Jag har blivit så stark!




Nya mössan som va lite stor!



Go och glad



Mina älsklingar!



Avslutar med en bild på hur Lowas tår alltid ser ur när det gluffas mjölk!



5 kommentarer:

  1. hon är så söt lilla lowa och så himla lika er båda!
    precis sådär ligger amanda med sina tår också när jag ammar och så ligger hon och river på bröstet med sina sylvassa naglar..!

    SvaraRadera
  2. tack pernilla! säger detsamma om dina barn, sååå söta och jag ser er båda i barnen. men oliwer har mer från tommy och amanda mer från dig va? :)

    dom flesta tycker att lowa är lik mig, men jag ser inget!

    hahha va kul, alla bebisar kanske har sina tår så här? så gulligt tycker jag! :)

    SvaraRadera
  3. tack=) nja folk brukar oftast säga tvärtom faktiskt, fast de har nog drag från oss båda så det beror nog på om man ser dem irl eller på kort skulle jag tro=)fast den som amanda är mest lik är nog moster ammi och danis, konstigt nog!

    det är nog ofta svårt att se likheterna i sina barn, men jag tycker ni lyser igenom båda två! jag tycker att hon är lik wilda på vissa kort också! kul att det finns likheter mellan kussar också=)

    SvaraRadera
  4. HHaha. Gilla första bilden (och alla andra med förstås men du fattar!) på fasters lilla mulliga tjej i strumpbyxor! :) Puss på magen från faster!

    Wilda gör med så med tårna. :) Plus hennes finger som hon "pekar" med. Så sött!

    SvaraRadera
  5. Längtar efter att få pussa på denna lilla groda :) Kramar

    SvaraRadera